Velkommen gæst!
Du har nu kun mulighed for at læse i diskutionerne, men du kan også deltage hvis du opretter en bruger.
Hvis du allerede er bruger, kan du logge ind i boksen til højre.
Maisto
Modder: Maisto
Navn: Kenneth Andersen
Email: n/a
Bruger oprettet: 10. March, 2009 kl. 15:29
Sidste login: 1 dag siden
Antal besøg: 0
Antal Diskussioner: 55
Antal Kommentarer: 1921
Alder: 23
Beskæftigelse: IT-Administrator
Mit spilarkiv
- Pikmin - New play control!
19% gennemført - Agent Hugo: Lemon Twist
32% gennemført - Asterix at the Olympic Games
1% gennemført - Boom Blox
20% gennemført - Breath of Fire II
14% gennemført - Brothers in Arms: Double Time
79% gennemført - Cars
29% gennemført - Castlevania
3% gennemført - Crash: Mind Over Mutant
85% gennemført - Deadly Creatures
41% gennemført - Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3
38% gennemført - Wii Sports Resort
70% gennemført - New Super Mario Bros.
30% gennemført
TagwallSkriv
highhtower (2. August, 2010 kl. 14:24)
hej er helt ny i det her wii noget og vil gerne have min moddet men vil helst ikke selv vis man må høre hvor i landet du befinder dig vis det var at du kunne modde den for mig mod betaling selvføldigsieck (22. May, 2010 kl. 22:18)
hej maisto, min wii er i stykker (det med bluetooth mondulet hvis du husker vi snakkede om det. har prøvet det forskellige du forslog og det har ikke hjulpet. tror du bliver nød til at kigge på den hvis du vil og har tid. kan du ikke lige skrive en mail til mig på patricksieck@gmail.com så kan vi lige snakke nærmere omkring det og hvad du skal have for det.. på forhånd mange tak :)chrek (8. May, 2010 kl. 13:36)
Hej Maisto
Findes der en iso loader til wii så man kan ligge dem ind på en ntfs partiion og så hente iso derfra ??? hvis der gør er der så en guide ???
Påforhånd tak
Chrekteluc (21. April, 2010 kl. 22:29)
Hej... Har lige sendt en mail til Kenneth@ivanhoe.dk - håber det er okDKgiz (19. April, 2010 kl. 21:38)
hejsa, kunne du evt. hjælpe mig har postet på 4.2 tråden ang. sletning af filer fra din guidè? tak.